De organisatie waar je je eerste ervaring opdoet kan bepalend zijn voor het verdere verloop van je carrière. Heb jij even geluk dat je bij Amista terechtkan voor een stageplek of gewoon je eerste echte werkervaring!
Wij gaan met veel plezier samen met jou op zoek naar wat er het beste bij je past. En niet enkel voor, maar ook tijdens je stage of loopbaan.
Bij Amista vul je de rol in waarin jij je ’t beste voelt, en waarin jij én Amista samen kunnen groeien.
Loop je stage, dan krijg je bij de start van je opdracht een Amista-mentor toegewezen. Die zal je tijdens je traject bijstaan met advies en antwoorden op je vragen. Of het nu over je werk of over de koffiemachine gaat.
Stagiair of werknemer, jullie zullen ook samen doelstellingen opstellen. Elke week zitten jullie even samen om je stageproject en/of je persoonlijke vooruitgang te bespreken. En ook je andere collega’s bijten niet (tenzij ze écht honger hebben).
Na mijn stage ben ik onmiddellijk bij Amista gestart. De sfeer, begeleiding en doorgroeimogelijkheden hebben me meteen overtuigd!
Amista is een IT-consultingbedrijf uit Antwerpen. Wij bieden SAP-softwareoplossingen en advies om onze klanten te helpen bij hun business challenges. Onze kernfocus ligt daarbij op het verbeteren en automatiseren van bedrijfsprocessen met behulp van de nieuwste SAP cloud-technologieën. Ons hoofdkantoor situeert zich in Aartselaar naast de A12. Amista is in 2014 opgericht en intussen zijn we met een team van bijna 100 mensen!
Naast volledige projectimplementaties, helpen wij onze klanten met functionele & technische expertise op het vlak van SAP-software. Ons ontwikkelingsteam van developers verbindt gegevens van verschillende systemen en stelt deze informatie beschikbaar via apps, ontworpen op maat van onze klanten. We helpen bedrijven om hun SAP-softwareprogramma’s optimaal in te zetten, bouwen cloudapplicaties en zijn experts in User Experience, IoT, Machine Learning, Chatbots, Robotic Process Automation,… Veel fancy words, maar bij ons is het de realiteit.
in diverse sectoren bij toonaangevende bedrijven in België.
Wij omarmen thuiswerk in combinatie met op regelmatige basis naar kantoor komen. Zo heb jij zelf de controle over je work-life balance.
Voor elke medewerker stippelen we een carrièrepad uit op basis van wat je kan én waar je naartoe wil.
Je komt terecht in een hecht team dat je met open armen ontvangen. Plezier maken staat bij ons hoog op de agenda en daar horen uiteraard toffe teambuildingactiviteiten bij!
Niet alleen heb je recht op 32 verlofdagen, elke nieuwe starter ontvangt een bedrijfswagen inclusief tankkaart. Daar bovenop ontvang je nog tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en eco vouchers, gsm-abonnement, thuiswerkvergoeding,…
Voel je helemaal thuis in onze positieve, open en informele bedrijfscultuur. We zijn een tikkeltje rebels en speels, maar staan vooral met de voetjes op de grond en houden van no-nonsense!