Core Processes • 27 Oct 2022

SAP Customer Experience Consultant

Your profile

●    Je hebt een hogere opleiding genoten of gelijkwaardig door ervaring en kennis.
●    Je hebt  minstens 5 jaar ervaring in SAP consultancy.
●    Je bent gespecialiseerd in SAP CRM 7.0 (minstens 3 jaar ervaring) en je bent volledig vertrouwd met klantgerichte processen binnen Marketing, Sales en Service.
●    Je hebt reeds ervaring met de nieuwere oplossingen binnen de SAP CX suite (Sales & Service Cloud, Marketing Cloud/Emarys, CDC/CDP) en je bent zeer geïnteresseerd om hierin nog te groeien.
●    Je hebt een bepaalde technische bagage. Je kan ABAP/ABAP 00 debuggen om logica te begrijpen en/of problemen te onderzoeken. Kunnen programmeren is een pluspunt.
●    Je kent middleware (integratie ECC/S4, XIF) en kan werken met webservices (integratie met 3e partij applicaties).
●    Analytisch sta je sterk.
●    Je bent zelfstandig en kan goed in team werken. af. Jouw positieve attitude werkt aanstekelijk. 
●    Je bent flexibel en vind het leuk om ook eens buiten je comfortzone te werken.
●    Je weet prioriteiten te stellen en pakt zaken proactief en oplossingsgericht aan.
●    Je communiceert en presenteert vloeiend in het Nederlands en het Engels. Tu te débrouilles en français.

What do we expect

Als bedrijf met heel wat pioneers binnen het domein van Customer Experience & CRM, zijn we op zoeken naar nieuwe collega’s die hun ervaring willen inzetten om onze klanten nog meer te laten groeien. Als SAP CX consultant ben je bij verschillende projecten HET aanspreekpunt als het gaat over processen binnen Customer Relationship Management. Jij kan onze klanten de gepaste oplossingen aanreiken binnen dit expertise domein. Met een creatieve kijk breng je business processen in kaart en analyseert hoe dit beter & makkelijker kan met de nieuwste SAP oplossingen.
Je komt in nauw contact met heel verschillende profielen binnen uiteenlopende bedrijven waarbij jij jouw expertise in de kijker kan zetten, interessant niet?

Wat verwachten we van jou?
●    Je leidt of neemt deel aan workshops om de noden van de klant in kaart te brengen
●    Je documenteert deze in een blueprint of functionele analyse
●    Je voert de nodige configuraties uit 
●    Je werkt nauw samen met de technische teams voor het ontwikkelen van uitbreidingen of het oplossen van technische problemen
●    Je schrijft test scenarios, voert deze uit en coördineert user acceptance testen
●    Je ondersteunt de klant na het implementeren van een project tijdens de hypercare en support fase
●    Je bent betrokken in transformatieprojecten van SAP CRM/ECC naar SAP Sales Cloud / S4HANA
●    Je plant proactief overlegmomenten in om de status van lopende projecten op te volgen
●    Je begeleidt de klant en de eindgebruikers in al deze veranderingen door middel van support, training en change management
●    Je werkt actief mee aan presales dossiers waarbij je demo’s op maat van prospects voorbereidt
●    Je ondersteunt collega’s met minder ervaring in hun groei
●    Je werkt mee aan het uitwerken van een standvaste CX-practice binnen ons bedrijf

What do we offer

●    Uiteraard elke maand een mooi salarispakket, aangevuld met tal van extralegale voordelen. 
●    Je gaat een boeiend, leerrijk, uitdagend avontuur aan, waarbij JIJ het verschil kan maken bij de klant alsook bij Amista. Wij geloven ten volste in jou en bepalen samen met jou het ideale carrièrepad.
●    Je krijgt de kans om aan uitdagende en innovatieve projecten te werken.
●    Jij bent er voor je collega’s en omgekeerd. Je job wordt gewoon extra leuk door de fijne teamsfeer en activiteiten die we frequent organiseren.
●    In overeenstemming met de klant kan je je werktijd flexibel indelen en van thuis uit werken.
●    Je geniet van 32 welverdiende vakantiedagen…absence makes the heart grow fonder.

Interested?

Are you the right fit?